Nie wolno zapominać o lekarstwach!

tabletkidałam ciała. nie ogarnęłam, że lekarstwa mi się kończą. OK – o psychotropkach nigdy w życiu bym nie zapomniała, bo gwałtowne odstawienie psychotropków to jedno z bardzo złych doświadczeń mojego życia, ale o Nootropilu  zapomniałam. I obserwuję tego skutki.

już ze dwa tygodnie nie mam tabsów (wiecie, święta, sylwester, urodziny) i widzę duży spadek formy intelektualnej.

Widzę po mojej nauce języków obcych, jak mi ostatnio gorzej idzie. Widzę po czytaniu… Widzę po tym, że, jak czytam jakieś napisy gdzieś. Potem wracam do nich i okazuje się, że przeczytałam coś zupełnie innego. Jest dziwacznie. Niestety różnicę widać na zewnątrz trochę. I ja się ze sobą gorzej czuję. Znowu funkcjonowanie przedstawia trochę większe wyzwanie.

I na pewno nie chodzi o to, że nie ćwiczę, bo uczę się codziennie, gram na pianinie dość często, robię obrazki logiczne, czytam książkę… Łączę spadek formy z brakiem Nootropilu – leki prokognitywne widać zdawały egzamin w moim przypadku.

Teraz z niecierpliwością czekam wizyty u lekarza, bo jak gorzej myślę, psychicznie też zjeżdżam niestety. Nigdy więcej!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.